معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی انویدیا استفاده معلولان از خدمات دانش‌بنیان توان‌بخشی آسان‌تر می‌شود کنسول دستی ROG Ally X ایسوس رونمایی شد + قیمت و مشخصات سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است
سرخط خبرها

اپلیکیشن هوش مصنوعی «بهبود کیفیت تصویر» سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳ منتشر شد

  • کد خبر: ۱۶۰۳۴۴
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
اپلیکیشن هوش مصنوعی «بهبود کیفیت تصویر» سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳ منتشر شد
سامسونگ در جولای ۲۰۲۲، Galaxy Enhance-X را به عنوان یک برنامه آزمایشی منتشر کرد که از هوش مصنوعی برای حذف تاری عکس استفاده می‌کند.

شهرآرانیوز - برنامه «گالری سامسونگ» (Samsung Gallery) دارای ویژگی‌های فراوان و قدرتمندی است. در جولای ۲۰۲۲، سامسونگ Galaxy Enhance-X را به عنوان یک برنامه آزمایشی منتشر کرد که از هوش مصنوعی برای حذف تاری عکس استفاده می‌کند. این برنامه چندین ویژگی دیگر از جمله توانایی بهبود تصویر، بهبود افکت HDR و موارد دیگر هم دارد. ده ماه پس از عرضه آزمایشی این اپلیکیشن، سامسونگ به طور رسمی Galaxy Enhance-X را در فروشگاه گلکسی اپ استور برای سری گلکسی S۲۳ عرضه کرده است.

یکی از اعضای تیم سامسونگ در اطلاعیه‌ای گفته است که این برنامه از موتور هوش مصنوعی قوی‌ای برای بهبود تصاویر استفاده می‌کند. این ویرایشگر دارای یک دکمه جادویی است که از «یادگیری عمیق و الگوریتم‌های هوش مصنوعی» برای اصلاح جنبه‌های کلیدی عکس‌های شما مانند نویز، تاری، از دست دادن جزئیات و موارد دیگر استفاده می‌کند. رابط کاربری اپلیکیشن همان چیزی است که در نسخه اولیه عرضه شده بود، اما احتمالاً سامسونگ موتور هوش مصنوعی‌اش را بهبود بخشیده تا Galaxy Enhance-X را موثرتر کند:

برنامه Galaxy Enhance-X یک راه حل یک‌مرحله‌ای هوش مصنوعی برای همه پیشرفت‌های تصویری است. با یک ضربه، عیوب تصویر شما تجزیه و تحلیل می‌شود، بهبود می‌یابد و به کیفیت بالاتری می‌رسد.

Enhance-X می‌تواند جادوی خود را روی هر عکسی اعمال کند. این فقط به تصاویر گرفته‌شده از تلفن گلکسی شما محدود نمی‌شود. بعد از اینکه از برنامه برای تغییر تصویر استفاده کردید، می‌توانید از نوار کشویی نمایش داده شده روی صفحه برای مقایسه قبل و بعد تصویر استفاده کنید.

برخلاف «گالری سامسونگ»، جدیدترین برنامه ویرایش عکس این شرکت به آرشیو عکس شما دسترسی کامل ندارد. پس باید به صورت دستی عکسی را که می‌خواهید ارتقا دهید، انتخاب کنید.

در حال حاضر، Galaxy Enhance-X تنها در سری Galaxy S۲۳ موجود است، زیرا برای کار کردن به یک موتور قدرتمند هوش مصنوعی نیاز دارد. با این حال، سامسونگ در حال کار بر روی سازگاری این برنامه با سری گلکسی S۲۲ و پشتیبانی از دستگاه‌های بیشتری از جمله سری گلکسی A است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->